Mengenai fungsi laptop baru sayam - HUAWEI MateBook D 15 R5

  Hiiiii Semua.....Welcome to my blog.

    Hari ini saya akan berkongsi tentang fungsi laptop saya iaitu HUAWEI MateBook D 15 R5. Saya beli laptop ini pada minggu yang lepas. 

     Laptop ini memaparkan fungsi kolaborasi multi-skrin, kami boleh melihat dan memindahkan pelbagai fail yang ada dari satu telefon kepada laptop tersebut. Selain itu,kami juga boleh share screen telofon kami kepada  laptop kami, contohnya semasa saya bermain game, saya boleh share screen kepada laptop saya, so saya dapat melihat games saya secara jelas.

    Selain itu, laptop ini juga ada fungsi login dengan cap jari dengan menekan Power Button. Hal ini dapat mendapat login laptop kami dengan cepat tanpa memasuk kata laluan kami dan juga boleh mengelakkan masalah lupa kata laluan kami. 

    Seterusnya, laptop tersebut juga ada satu fungsi yang amat menarik saya. Webcamera Laptop tersebut adalah tersembunyi di butang antara F6 dan F7, kami hanya perlu tekan butang semasa perlu, dan tekan balik apabila tidak perlu. Hal ini dapat mengelakkan saya terbuka camera saya semasa belajar dalam taian.

Sekian terima kasih

评论

热门博文