Citra yang amat menarik saya - Citra Fit Touch

    Hiiiii Semua.....Welcome to my blog.

    Hari ini saya akan berkongsi tentang citra yang amat menarik saya, iaitu citra Fit Touch. Sukan touch ini merupakan satu sukan yang berpasukan dan juga merupakan satu sukan yang agak baru di Malaysi. Sebelum mendaftar citra ini, saya tidak pernah bermain dan lihat sukan touch ini, saya juga tidak tahu ada sukan tersebut. Oleh itu, saya mendaftar citra tersebut.

                               
    Permainan ini adalah salah satu sukan bebas, dwi-gender yang berjaya di Australia dan New Zealand dan telah mencapai pertumbuhan penyertaaan yang luar biasa di peringkat antarabangsa. Touch sesuai untuk semua orang untuk bermain termasuk kanak-kanak. Di peringkat elit antarabangsa, Touch adalah sukan kompetitif serba pantas dengan kemahiran yang tinggi dan sangat menarik.

    Jurulatih citra touch merupakan seorang permain Touch sejak tahun 2010. Dia merupakan Referee level2 Fit dan Referee level 1 presenter fit. Dia pernah menjadi Tour Manager Malaysia Touch World Cup pada tahun 2019. Beliau juga menyertai MEN'S 40 Team COACH TOUCH WORLD CUP 2019, TOUCH WORLD CUP 2019 SECRETARIAT dan 2nd ASIAN CLUB CHAMPIONSHIP 2013Player).


评论

热门博文