Makanan kegemaran saya

           Hiiiii Semua.....Welcome to my blog😊

         Hari ini, saya akan memperkenalkan makanan kegemaran saya. 

         Makanan kegemaran saya adalah ayam goreng dan kentang goreng. Saya suka makanan ini kerana ayam goreng dan kentang goreng amat senang dimasak dan disediakan. Bahan mentah juga mudah diperoleh di mana-mana tempat dan pasaran. Contohnya, ayam, ubi kentang dan juga tepong goreng mudah beli di mana-mana kedai. Selain itu, Harga bahan mentah juga murah.


          Selain itu, ayam goreng dan kentang goreng juga boleh didapati di semua restoran. Contohnya di kedai makmak, Restoran KFC, McDonald’s dan sebagainya. Dengan itu, resipi yang digunankan oleh semua restoran juga berbeza. Oleh itu, dari segi perasaan juga berbeza-beza.

           Dengan itu, ayam goreng yang saya paling suka ialah ayam goreng KFC. Resipi Ayam Goreng KFC Klasik dan spicy sangat sedap. 


            Sekian Terima Kasih.

评论

热门博文